Najnowsze Wpisy

hehe Komentarze (2)
08. października 2003 08:19:00
linkologia.pl spis.pl

No wiec, wstaem dopiero co, mialem strasznie dziwny sen, ale chcialbym aby tak bylo jak w tym [nie, szedlem w nocy po cmentarzu i nagle spotkalem TONIE, spojrzalem  jej w oxzy i sobie tak mysle raz kozie [mierc, powiedzialem jej co czuje i ona sie zgodzila-ale to tylko sen ehhhhhhh.

13 pazdziernika mam egzamin z prawa jazdy na cizarówki wiec prosze abyscie trzymali kciuki, kategorie B juz mam od czerwca:) wtedy zdalem za pierwszym razem, a tak teraz to dzisiaj musze isc jesio na testy na komputerze robic w o[rodku szkoleniowym. O wlasnie opowiem wam co mi sie przydarzylo przedwczoraj w autobusie:

No wiec wsiadlem do autobusu w Katowicach przejechalem 3 przystanki i wchodzi taka kobieta z dzieckiem siedli na przeciwko mnie i dziewczynka nagle spojrzala sie na mnie i sie spytala matki" czemu ten pan jest smutny i jest ubrany na czarno?" matka jej odpowiedziala"nie wiem czemu jest smutny ale to zly czlowiek, bo tylko satanisci ubieraj sie na czarno" wqrwilem sie wstalem i sie na ni wydarlem" czy jurwa mac dla ciebie wszyscy co ubieraj sie na cxzarno to satani[ci??!! gówno o tym wiesz" wstalem i wyszedlem z autobusu i poczekalem na drugi. now iec to jest ta histroia, teraz sobie dopiero zdalem sprawe ze mnie troszke ponioslo

gothic-boy : :

... Komentarze (1)
07. października 2003 17:55:00
linkologia.pl spis.pl

no wiec dochodzi wieczór, jeszcze za niedugo musze jechac na poczte, tzn wieczoru jesio takiego ciemnego nie ma jak bym chcial, ale to juz trudno, siedze sobie slucham zespolu DIARY OF DREAMS , a tak|e tsknie za jedna osob za Toni, moj byl dziewczyn, nie jestesmy juz razem od roku ale chcialbym to zmienic napisalem polowe listu juz do niej nie wiem czy to cos pomoze, ale chcialbym...

Bylismy razem 9 miesiecy, chcialbym abysmy znow byli razem chcialbym znów sie do niej przytulac, mówic do niej patrzec w jej cudne oczy, ale tak nie jest;( ehh

napisalem sobie wiersz dam go tutaj:

Upór jest w naszych grzechach, strach jest w naszych |alach,
  Za skruch i pokut pBacim sobie drogo-
  I wesoBo znów kroczmy nasz bBotn drog,
  Wierzc, ze zmyjemy winy - w Bez mizernych falach.

gothic-boy : :

ave Komentarze (4)
07. października 2003 08:18:00
linkologia.pl spis.pl

Vitam :

Nazywam sie Adam Grabowiec, jestem z Katowic,mam 18 lat, slucham muzyki takiego typu jak metal i gotyk, bede tu pisal o sobiew troche bo nie umiem zbytnio zaufac bliskim osobom, a czasem mam duzo do powiedzenia.

Trenuje Capoeire, to jest sport który jest dla mnie przeznaczony, trenuje od niedawna, ale lepsze to niz siedziec w domu, lubie chodzic na cmentarze szczególnie w nocy, spotykac sie z kumplami przyjaciómi, takze lubie czytac ksiazki typ:fantastyka itp

 

gothic-boy : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

damselita | andzik | seniorita1989 | cobweb | kwiatwanili | Mailing